• Головна
  • Що робити у разі несправності газового котла: Дніпропетровська філія "Газмережі" пояснила порядок дій
Новини компаній
11:00, Сьогодні

Що робити у разі несправності газового котла: Дніпропетровська філія "Газмережі" пояснила порядок дій

Новини компаній

У період, коли настає холодна пора і газові котли починають працювати на повну потужність, навіть незначна несправність може стати причиною небезпечної ситуації. Фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» нагадують: важливо стежити за справністю газового обладнання та регулярно проводити технічне обслуговування внутрішніх мереж. Це дозволяє підтримувати безпечну й ефективну роботу системи опалення.

Що робити у разі несправності газового котла: Дніпропетровська філія "Газмережі" пояснила порядок дій, фото-1

Що вказує на можливу несправність газового котла:

  • нерівномірний нагрів гарячої води;
  • підозрілі шуми при роботі котла;
  • порушення циркуляції теплоносія;
  • підозрілий запах;
  • скидання надлишкового тиску води.

У випадку, якщо споживач помітив подібні ознаки, варто терміново звернутися до спеціалістів задля вирішення проблеми. Для виклику майстра споживач може звернутися у відділ технічного обслуговування компанії або у найближчий Центр обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині. Аби дізнатись адреси, клієнтам потрібно написати на офіційну фейсбук-сторінку компанії https://www.facebook.com/dnp.naftogaz/grid .

Вартість обслуговування котла стартує від 900 грн і є індивідуальною, адже залежить від багатьох факторів, таких як кількість приладів, протяжність газопроводів всередині помешкання тощо.

Своєчасне технічне обслуговування дозволяє бути впевненими в робочому та надійному стані газового устаткування, а також збільшує термін експлуатації приладів. Регулярні перевірки – це гарантія безпеки споживачів!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення