• Головна
  • Тренди краси з Азії підкорюють Захід: які ідеї принесуть K-beauty та J-beauty у 2024 році
Новини компаній
12:15, 7 лютого

Тренди краси з Азії підкорюють Захід: які ідеї принесуть K-beauty та J-beauty у 2024 році

Новини компаній

Культура Кореї та Японії в галузі краси та догляду за собою вже багато років все більше впливає на західні країни. Як K-beauty та J-beauty продовжать змінювати уявлення про косметику та засоби догляду за шкірою у 2024 році? Розберімось разом з Lullaby, які тренди підхопили світові виробники косметики і куди рухається світ макіяжу.

Мінімалізм та природність - ключові цінності азіатської краси

Головна ідея K-beauty і J-beauty полягає в тому, що справжня, внутрішня краса не потребує прикрашання. Тому головний тренд тут - мінімалізм у макіяжі та догляді. Мета – виявити власне сяйво шкіри, а не створити штучну маску.

Це кардинальним чином відрізняється з типовим європейським чи американським підходом до макіяжу, де найчастіше важливіше досягти ефектного, яскравого образу. Азіатські жінки прагнуть підкреслити свою натуральну красу.

Вплив мінімалістичних цінностей на західні ринки

Тенденція до переосмислення мінімалістичності та природності в макіяжі активно поширюється останніми роками і на західну культуру краси. Багато зірок і б'юті-блогерів стали відмовлятися від важкого макіяжу на користь простих легких засобів. Також набирає популярності натуральна декоративна косметика.

В області догляду за шкірою K-beauty та J-beauty запозичили ідею регулярного багатоетапного догляду з використанням різних текстур засобів. Західні споживачі теж починають переходити на такий комплексний «ритуальний» підхід, а не просто вечірнє вмивання пінкою.

Які конкретні тренди з Азії чекають на нас у 2024 році на західному ринку

Отже, як впливають провідні азіатські тенденції K-beauty та J-beauty на світову індустрію краси в найближчому майбутньому:

  • Популярність натуральної косметики продовжить зростати

Дедалі більше брендів відмовляться від використання синтетичних інгредієнтів, барвників, стабілізаторів на користь натуральних компонентів – олій, екстрактів рослин, квіткової води. Це дозволить створювати по-справжньому корисні для шкіри та безпечні продукти, що особливо цінується в азіатській культурі.

  • Легкі прозорі текстури у всьому

Важкі, щільні текстури засобів витіснятимуться легкими прозорими - гелів, сироваток, аерозолів. Це дозволить досягати ефекту єднання зі шкірою, а не маскування. Наприклад, замість щільних тональних кремів прийдуть легкі BB-креми, невидимі на шкірі.

  • Багатоетапний догляд для вирішення окремих проблем

Замість тотальних засобів "2 в 1" та "3 в 1" прийде розуміння, що для ефективного вирішення різних проблем шкіри потрібен багатоетапний підхід. Спершу – очищення, потім – зволоження, харчування, захист та профілактика окремо відповідно до азіатських традицій.

  • Акцент на захист від синього світла та екозабруднень

Дедалі більше коштів враховуватимуть негативний вплив техногенних чинників - від синього світла гаджетів до забруднення повітря. Азіатські бренди активно випускають кошти на профілактику таких видів старіння, тренд приходить і Захід.

  • Південнокорейський "Glass Skin" та японська "porcelain skin"

Ефекти ідеально рівного скляного блиску корейських акторок та порцелянової білизни японок стануть затребуваним результатом і для західних споживачів. Бренди випустять спеціальні лінійки засобів для досягнення цих азіатських стандартів шкіри.

Так азіатський підхід із переосмисленням ставлення до природної краси та здоров'я шкіри визначатиме ключові напрямки у засобах догляду за собою на західних ринках у 2024 році і далі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...