• Головна
  • Пневмопідвіска: пустощі чи необхідність?
Новини компаній
12:05, 8 вересня 2023 р.

Пневмопідвіска: пустощі чи необхідність?

Новини компаній

Пневмопідвіска зазвичай використовується на спортивних авто преміум-класу та комерційній техніці. Ця система забезпечує комфорт руху, автоматичне пристосування авто до поточної швидкості, регулювання кліренсу в залежності від навантажень, дорожніх умов, і не дивно, що любителі тюнінга вдаються до встановлення на свої машини пневмоелементів. А замовити вони їх можуть за посиланням https://bex-space.com/pnevmopidviska-ta-komponenti.

Втім, у декого існує скептичне ставлення до пневмопідвіски. Наскільки вона виправдана на легковому авто, яким ви будете користуватися кожного для, і не для перегонів? Спробуємо з’ясувати це в межах нашого огляду.

Пневмопідвіска: пустощі чи необхідність?, фото-1

Навіщо взагалі потрібна пневмопідвіска?

Багато автомобілістів незнайомо з пневмопідвіскою, і не дивно – вони їздять на «масових» Peugeot, Volkswagen, Honda, обладнаних звичайними гідравлічними амортизаторами з механічними пружинами. І вони дивуються, яким чином наднизька Lamborghini, кліренс якої дорівнює 100 – 145 мм, може долати лежачі поліцейські без шкоди для днища.

А відгадка в тому, що кліренс у таких машин регулюється. Лише одним натисканням кнопки можна перетворити спортивне авто на звичайний легковий автомобіль. Або знизити дорожній просвіт при пересуванні на трасі, щоб покращити керованість та знизити витрату палива. До того ж пневмопідвіска дозволяє змінювати жорсткість, що стане в нагоді при русі на автотрасах з різним профілем та з різним навантаженням.

Пневматична підвіска не є окремим видом підвіски автомобіля. Вона ґрунтується на конструкціях вже існуючих підвісок, до яких додаються пневмоелементи. Останні можуть бути змонтовані на стійках МакФерсон, багатоважільній підвісці, пружній балці та інших.

Пневмопідвіска на легкових авто

Якщо котушки запалювання, що можна замовити за посиланням https://bex-space.com/ru/kotushki-zapalyuvannya, знадобляться кожному автомобілісту, то чому більшість легкових машин не обладнуються пневматичної підвіскою? Можливо, вона актуальна лише для спорткарів та тягачів?

Згадана техніка, дійсно, використовується в інших режимах їзди, у великому діапазоні швидкості та навантаження. Тож зрозуміло, що гнучке пристосування підвіски до умов руху їм необхідне. На легкові ж машини масового класу пневмоелементи не встановлюються, оскільки останні роблять всю конструкцію дорожчою, а значить, машина втратить цінову привабливість для приватної особи, що не є ані міліонером, ані керівником вантажотранспортного підприємства з достатнім бюджетом.

Але пневмоелементи могли б дійсно покращити штатну гідравлічну підвіску легкового авто. А те, що їх встановлюють любителі безглуздого тюнінга, не позбавляє пневматику сенсу. Наприклад, ви купили Kia чи Toyota, щоб їздити містом та на дачу. Вам подобається жорсткість, керованість, і спеціально підбирали машину з такими ходовими якостями. А коли за руль сідає дружина, їй хочеться плинності руху, а не трясіння чи різких маневрів. Отже, кожен водій може пристосувати якості підвіски під себе по черзі. Теж саме можна робити при зміні режиму руху: з трьома пасажирами на задньому сидінні, на трасі чи бездоріжжі.

Мінуси пневматичної підвіски

До недоліків пневмопідвіски належать:

  • Погана ремонтоздатність пневмоелементів. Так, пневматичні стійки не ремонтуються, а міняються повністю при виході з ладу, тому їх доводиться замовляти на сайті https://bex-space.com/;
  • Вразливість до низьких температур та хімічних реагентів. Зовні пневмоелементи є гумовими подушками, які в залежності від повітря, що нагнітається в них, надуваються або здуваються, утворюючи складки. На морозі гума висихає та тріскається, у складки набивається пісок та дорожня хімія, що задають механічного впливу та їдкої дії на матеріал;
  • Складність реалізації переваг. Самостійна модернізація підвіски може не дати очікуваного ефекту, як на машині із штатною заводською пневматикою. Потрібне серйозне технічне обґрунтування та професійний монтаж.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...