• Головна
  • Як організувати свій день: 5 корисних порад
Новини компаній
13:57, 25 січня 2023 р.

Як організувати свій день: 5 корисних порад

Новини компаній

Можливо, вам знайоме відчуття, коли ви постійно кудись поспішаєте, робите по 10 справ самотужки в один і той самий час, нервуєте і все одно встигаєте зробити надто мало. Це вкрай неприємно, бо недосягнення мети в поєднанні з докладанням неабияких зусиль породжує почуття провини, яке в свою чергу шкодить подальшій продуктивності. Зазвичай причиною невдач подібного роду є невірний розподіл часу та прокрастинація. Як налагодити свій тайм-менеджмент – саме про це піде мова у наших порадах.

1. Оптимізація побуту

Можливо, ви надто багато виконуєте все самотужки та берете на себе більше відповідальності, ніж потрібно. Звичайно, в цьому немає нічого поганого, якщо ви все встигаєте. Але якщо ні, то це вже проблема.

Не варто робити зайве. Значну частину задач можна делегувати, наприклад, побутовій техніці. Іноді для вивільнення додаткового часу достатньо замовити посудомийку в Києві. Корисні домашні прилади позбавлять вас від зайвого клопоту й дозволять приділяти більше часу іншим потребам.

2. Підйом на годину раніше

Вранці важко вставати з ліжка, особливо взимку, коли і холодно, і темно. Але можна змінити власні звички. Для деяких людей ранішні години є більш продуктивними.

Приклад успішних людей має вас надихати. Багато заможних людей прокидаються рано вранці. Якщо взяти за звичку вставати лише на годину раніше, то згодом ваш день стане продуктивнішим.

3. Не відволікайтеся

Прокрастинація стала справжньою проблемою для багатьох. Як можна зосередитися на завданні, якщо на смартфон приходят сповіщення, у стрічці новин постійне оновлення, а в інстаграмі хтось виклав нові фото?

Нездатність відмовитися від миттєвого задоволення, яке ми отримуємо у соцмережах, перетворюється на залежність та шкідливу звичку.

Якщо ви успішно кинули палити, то приблизно знаєте, як можна працювати з подібними речами. Якщо ні – спробуйте домовлятися з собою. Наприклад, пообіцяйте собі, що ви подивитеся новини, але тільки тоді, коли виконаєте певний обʼєм роботи. Нехай він буде невеликим, інакше вам буде важко утриматися від спокуси. 

Нагороджуйте себе за успішне завершення окремих блоків роботи. Це набагато корисніше, ніж гризти себе за слабкість. З часом ви навчитесь отримувати задоволення не від швидких новин, а від почуття, що ви сильна, вольова, продуктивна людина. Коли відчуєте задоволення собою, то потреба в безглуздому споживанні доступного контенту відпаде.

4. Складні завдання – у першу чергу

Якщо дотримуватися цього принципу, ваша ефективність зросте. Часто важко змусити себе виконати те, що треба, бо завдання надто складне. Воно відкладається, але це не робить людину спокійною та щасливою, бо рано чи пізно доведеться взятися за неприємну роботу. 

Жити з постійним відчуттям «недоробленої справи» – це не отримувати задоволення від приємних речей. Якщо ж виконати неприємні та складні завдання одразу, то решту доби можно робити все що хочеш, без почуття провини.

5. Час для родини

Підтримка родини важливіша, ніж нам здається. Навіть якщо ви завалені роботою, знайдіть 30-40 хвилин на розмови з близькими. Дізнайтесь, як в них справи, поділіться своїми думками. Спілкування з близькими дає змогу розслабитися та відпочити перед майбутніми викликами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ALLO #АЛЛО
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...