• Головна
  • В Павлограді запрацював сучасний Центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі
11:39, 16 жовтня 2018 р.

В Павлограді запрацював сучасний Центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі

В Павлограді запрацював сучасний Центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі

Просторі зали замість вузьких коридорів і кабінетів з комфортними кріслами для відвідувачів і зручне місце розташування, – в Павлограді відкрився новий сучасний Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські електромережі. Тут за принципом «єдиного вікна» зможуть отримувати повний спектр необхідних їм послуг все 85 тисяч побутових і 2,5 тисячі юридичних клієнтів міста.

Про це повідомляють в ДТЕК Дніпровські електромережі.

Раніше Павлоградський ЦОК тулився в віддаленому будинку місцевого РЕМ, і його відділи були розкидані по кабінетах, розташованих на різних поверхах. Зоною очікування служили вузькі коридори. Тепер же до послуг клієнтів – світлий і функціональний офіс площею 358 кв. метрів.

ЦОК розташований в самому центрі міста – на першому поверсі будівлі торгівельного центру по вул. Соборна, 97-а. До послуг відвідувачів – два просторих приміщення: перше – з комфортними кріслами-столами для очікування та заповнення необхідних документів, друге – для безпосереднього обслуговування фахівцями.

«Як і всі Центри, які ми відкрили протягом декількох останніх років, цей ЦОК- повнофункціональний. В єдиному місці надаються понад 100 наших клієнтських послуг, що дозволяє клієнтам за один раз і в одному разом вирішити всі питання, пов’язані з електропостачанням. Будь то оформлення нового приєднання, перехід на пільговий тариф або розрахунки за вже спожиту послугу », – говорить директор з продажу ДТЕК Дніпровські електромережі Юрій Федько.

Швидко справлятися з широким переліком завдань фахівцям ЦОК допомагає СRM-система, комп’ютерна база даних. Завдяки їй консультант, до якого людина потрапляє на прийом, одразу бачить всю історію взаємин конкретного клієнта з компанією, з урахуванням пільг, тарифів, звернень та побажань. CRM допомагає консультантам виконати всі потреби клієнта, не привертаючи супутніх фахівців. Тут можна оплатити рахунки, укласти договір, подати заявку на установку Розумного лічильника, звірити показання, отримати розрахунки і технічні умови, проконсультуватися з приводу переходу на електроопалення та оплату за пільговим тарифом та багато іншого. По сусідству – центр обслуговування газового господарства, так що у павлоградців є можливість в одному місці вирішувати разом всі нагальні питання, що стосуються всіх видів енергопослуг.

Вести прийом в новому офісі зможуть відразу 9 консультантів ДТЕК Дніпровські електромережі, 3 з яких будуть працювати з юридичними клієнтами і 6 – з побутовими. Крім того, городян будуть зустрічати адміністратор, який зможе надати первинну консультацію і допомогти з побутовими питаннями, що стосуються звірки показань і розрахунків, не чекаючи черги на прийом фахівця.

Як і колишній ЦОК, оновлений Центр обслуговування клієнтів по вул. Соборна, 97-а буде працювати з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...