Тариф на перевезення в громадському транспорті Павлограда знизять?

Завтра, 19 червня, депутати Павлоградської міської ради голосуватимуть «за» чи «проти» відміни рішення виконкому щодо підвищення тарифів на проїзд у місцевому громадському транспорті із 1 квітня до 6 та 7 гривень.

Так на останньому семінарі депутат міськради Валентина Жилкіна знову підняла це питання. Більшість з її колег сприйняли даний виступ в багнети. Але цього разу у депутата були вагомі підстави для того, щоб її пропозицію скасувати рішення виконкому про підвищення тарифу на проїзд було розглянуто на черговій сесії міської ради.

«Тимчасово створена комісія депутатів і активістів щодо підвищення тарифів на перевезення пасажирів ще 1 квітня 2018 року зокрема зробила такі висновки:

- розрахунки перевізників вимагають повторного перегляду фахівцями;

- необхідно перейти на обслуговування основних маршрутів автобусами великої місткості в звичайному режимі з одночасним збільшенням інтервалу і зменшенням кількості автобусів;

- впровадження маршрутних таксі в кількості не більше 105 мікроавтобусів з підвищеним комфортом і роботою без графіка руху з підвищеним тарифом;

- в перспективі створення муніципального АТП», - розповіла депутат.

Також, за її словами, та комісія також прийняла рішення:

- скасувати рішення Павлоградського міськвиконкому «Про підвищення тарифів на перевезення пасажирів у міському транспорті» з 1 квітня 2018 року.

- встановити мораторій на підвищення тарифу на перевезення пасажирів у міському транспорті.

«Але ніхто не взяв до уваги ні висновки цієї комісії, ні її рішення. І тариф на перевезення рішенням виконкому був підвищений. І ось тоді від імені громади Павлограда ініціативна група жителів міста звернулася в економічний відділ Павлоградського виконкому з проханням надати документи - економічне обґрунтування підвищення тарифу на проїзд в міському транспорті. Тільки через півтора місяці після звернення ці документи були надані», - каже Валентина Жилкіна.

По темі:Депутаты «против» снижения стоимости проезда в Павлограде

За повідомленням народної обраниці, результат дослідження цих документів незалежними фахівцями говорить про те, що в калькуляцію тарифу закладені витрати перевізників, які не мають до нього ніякого відношення, як наприклад, процентна ставка на банківський кредит.

Щоб обґрунтувати свої витрати на паливно-мастильні матеріали, на запчастини, знос шин і т.п., які закладені в тариф, перевізники стверджують, що повз однієї точки (зупинки) в Павлограді проходить за день 770 автобусів різних міських маршрутів.

«Ми поставили своїх реєстраторів в тій же точці міста, і вони нарахували всього 480 автобусних рейсів, які за день проходять повз. Різниця значна! І, скажіть мені, навіщо напівпорожнім автобусам одних і тих же маршрутів їздити в денний час з проміжком 2-5 хвилин? Це ж повна безгосподарність!

Але фахівці економічного відділу виконкому чомусь стверджують, що це ніяк не відбивається на витратах перевізників. Як бачите, міська влада, як і багато депутатів міськради, підтримують інтереси не мешканців міста, а перевізників або тих, кому вони бажані», - обурюється депутат.

Її підтримала і представник ініціативної групи громади Павлограда Валентина Сержантова: «Але ж можна було піти назустріч людям? Адже зміг же, наприклад, мер Кривого Рогу Юрій Вілкул двічі закупити для міських перевезень автобуси «MAN» та встановити тариф на проїзд 4 грн, а для пенсіонерів - всього 2 грн. Хіба в Кривому Розі паливно-мастильні матеріали дешевше або гума на шинах менше зношується?».

Обурюється з цього ж приводу і інший депутат міської ради.

«Якщо міська влада і наш депутатський корпус має право встановлювати тариф на проїзд в міському транспорті, чому вони не враховують платоспроможність людей, які отримують по мінімалці пенсію і зарплату? Щоб прожити, вони на один день можуть виділити лише 50 гривень зі свого бюджету. А щоб з’їздити на роботу або в лікарню і повернутися додому, повинні витратити з них 14 гривень. Скажіть мені, депутати, що підтримують підвищення тарифу, ви проживете в день на 36 гривень?

І я не розумію, чому до цих пір міська влада не прийняла рішення створити в Павлограді своє муніципальне АТП. Знаю, це великі витрати, але вони б окупилися за кілька років солідної прибутком від пасажирських перевезень, які поповнювали б наш міський бюджет. Сьогодні один з депутатів гучно назвав наші дії - прагненням заробити політичний рейтинг. Та ні, ми на відміну від депутатів, які голосують за вказівкою, підтримуємо інтереси своїх виборців і завжди будемо це робити, поки люди нам довіряють», - каже депутат Маргарита Абдулова.

Тож остаточне рішення щодо відміни підвищених тарифів прийматимуть депутати завтра на пленарному засіданні. А якщо вищезгадана пропозиція не буде прийнята, ініціатори рішення обіцяють піти іншим шляхом – добиватимуться відміни рішення виконкому через суд та інші інстанції.

Але якщо її таки приймуть – тоді перевізники будуть зобов’язані знизити тариф на проїзд хоча б до 5 (на коротких маршрутах) та 6 гривень (на довгих) - як вказано в проекті рішення міськради.

Кріста Офенбах

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Комментарии

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов

Общество
Найчастіше абітурієнти Дніпропетровської обирають місцеві та столичні заклади освіти. Про це повідомили в департаменті освіти і науки Дніпропетровської ОДА.  Нагадаємо, що вступна кампанія розпочалася 1 липня, коли відкрилася можливість реєструвати електронні кабінети, а з 10 липня стартував прийом заяв у виші. Для тих, хто вступає тільки на основі сертифікатів ЗНО та творчих конкурсів, подання заяв фінішує 22 липня о 18:00. 26 липня оприлюднять список «бю...
Общество
Необходимо остановить спекуляции представителей прошлой власти на языковой теме и восстановить гражданский мир в Украине Один из лидеров ОППОЗИЦИОННЫЙ БЛОКА Александр Вилкул сделал открытое видеообращение к Президенту Владимиру Зеленскому и предложил решения для прекращения раскола Украины вопросами языка. «Сегодня (16 июля 2019 года, - прим. ред.) вступил в силу скандальный и по сути антигосударственный закон Порошенко о языке. Искусственное создание конф...
Общество
По сообщению Павлоградского отделения АО «Днепропетровскгаз», в связи с выполнением работ по демонтажу газовых колодцев в Павлограде по ул. Днепровская, Подгорная и Кооперативная, а также по дополнительной установке устройств на газопроводах по ул. Днепровская и Можайского, будет прекращено газоснабжение двух микрорайонов: посёлка Шахтостроителей и Городище. Отключение запланировано на 22 июля, а возобновление подачи газа жителям домов этих микрорайонов –...
Общество
На сегодняшний день не все районы города оборудованы ливнёвками. Так, например, их нет на микрорайонах ПЗТО, Литмаш и 40 лет Октября. Для ликвидации воды после ливней и оттепели в этих частях города коммунальщикам Павлограда было дано поручение  увеличить количество дождеприёмников и размеры желобов для стока воды, а также установить колодец, в который будет стекать вода. Из него её будет откачивать канализационная насосная станция. Кроме этого, на протяже...
Общество
В ближайшее воскресенье состоятся внеочередные выборы в Верховную Раду Украины. Напомним, что выборы-2019 проходят по смешанной избирательной системе: половина парламента формируется из депутатов, прошедших по спискам политических партий, половина будет представлена депутатами, избранными в мажоритарных округах. Сайт «Сегодня» опубликовал полный список кандидатов в народные депутаты Украины в мажоритарном округе №36 (Павлоград, Терновка, Першотравенск и Па...
Общество
Одним из направлений работы ГП «НПО «Павлоградский химический завод» является организация и проведение буровзрывных работ на горнодобывающих предприятиях Украины. Для этого на предприятии был создан инфраструктурный комплекс, представляющий многокомпонентную систему, начиная от разработки и создания взрывчатых веществ и транспорта для их доставки, заканчивая собственно проведением взрывных работ. Об этом ИА «МОСТ-ДНЕПР» сообщили в пресс-службе предприятия....
Общество
На сегодняшний день на учёте УЖКХ Павлограда находится более 300 площадок с мусором, которые располагаются возле многоэтажных домов города. Но в момент, когда жители начинают приносить свои строительные отходы, да и просто мусор, который не помещается в баки, территория возле них превращается в мини-свалку, которую коммунальщики вынуждены убирать с помощью экскаватора. Такой способ не проходит бесследно - образовывается яма, где скапливаются мусор, вода и...
Общество
Только за первое полугодие 2019 г. жители Павлограда задолжали предприятию «Павлоградводоканал» 4 млн грн. При этом общий долг горожан перед коммунальным предприятием составляет 39 млн грн. Об этом сообщил директор КП «Павлоградводоканал» Александр Карпец. По его словам, на сегодняшний день на предприятии сформирована бригада, которая отключает абонентов за долги за водоснабжение и водоотведение. Так, в частном секторе отключили 12 абонентов, в многоэтажны...
Общество
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції Павлограда повернули додому 82-річного дідуся. Про те, що він зник, стало відомо після дзвінка на спецлінію «102».  Заявниця повідомила, що її чоловік 14 липня пішов в гості до сина. Згодом стало відомо,  що ані до сина, ані додому чоловік так і не прийшов.  І лише наступного дня опівдні поліцейські розшукали дідуся-мандрівника. Спочатку його оглянули медики, після чого поліцейські відвезли дідуся додому.