До Павлоградського управління ПФУ поступило 186 «гарячих» дзвінків

За 9 місяців поточного року співробітники Павлоградського об’єднаного управління ПФУ провели 186 «гарячих» телефонних ліній, під час яких надали роз’яснення 1169 громадянам.

Про це повідомила начальник Павлоградського відділу обслуговування громадян Павлоградського об’єднаного управління ПФУ Дніпропетровської області Ганна Коваленко.

З початку року у прийомних громадян Павлоградського об’єднаного управління ПФУ прийняли 28466 мешканців.

Для реагування осіб, які за станом свого здоров’я не мають можливості особисто звернутись до управління або в інших випадках, що потребують негайного реагування, функціонує мобільна група для виїздів за місцем проживання пенсіонерів.

За 9 місяців поточного року мобільною групою було здійснено 18 виїздів за місцем проживання пенсіонерів.

«Позитивно себе зарекомендувала практика проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання та спільних виїзних прийомів із залученням керівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Це дає змогу зменшити кількість звернень громадян до прийомних управління та разом з цим забезпечується довіра до влади, створюється її позитивний імідж», - зазначає Ганна Коваленко.

Так, за звітний період проведено 100 виїзних прийоми, під час яких надано консультації 747 громадянам.

Також, за словами начальника відділу, протягом 9 місяців поточного року було проведено 186 «гарячих» телефонних ліній, під час яких надано роз’яснення 1169 громадянам. Крім того, надано відповіді на 18 звернень, які надійшли на Веб-портал.

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать